València, cultura, història i modernitat. La ciutat de les arts i de les ciències

Ciutat de les Arts i les ciències de València. Esteu convidades a aquest bloc totes les persones respectuoses amb el símptoma aliè, no ofensives ni violentes.

diumenge, d’octubre 26, 2014

Motors de recerca

Motors de recerca

He llevat els motors de recerca del meu bloc,
no, no vull ser llegit, sé el mal que em faig estimant-te,
tot ho he fet per tu, dona, món.
He venut la meua ànima al profà, al baix,
he pregat a Júpiter, a Mart, a Plutó,
tot per tu, món, dona i, a força de fe perduda
em segueix dutxant i banyant amb aigua freda,
a l'hivern, a l'estiu, a la platja nu,
no, no estic boig, o potser ho estic per tu, món, dona.
Sempre t'estimaré, provaré tots els conjurs,
jugaré amb l'atzar, em creuré déu, seré tità.
Només per tu dona, món i, sempre és el mateix,
la vida té racons amagats, però tots ja els he agranats,
només espere l'esperança, només l'esperança.
Només ja em queda l'ignot, l'inefable, la paradoxa
d'esperar l'esperança de l'esperança.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada