València, cultura, història i modernitat. La ciutat de les arts i de les ciències

Ciutat de les Arts i les ciències de València. Esteu convidades a aquest bloc totes les persones respectuoses amb el símptoma aliè, no ofensives ni violentes.

dimarts, d’octubre 14, 2014

Perdre un bloc, perdre un llibre és com perdre un fill

Hui m'ha comentat Olga Xirinacs al meu antic bloc, que ja no és meu i, espere que no siga de ningú, perdre un bloc pels follets de la xarxa, per un canvi de contrasenya és una cosa molt molesta, com ho és perdre un llibre i, també espere que no em done més problemes, ho demane a Déu o als déus i als Sants.
A aquest bloc eixia el meu nom i alguns dels meus títols, com ara el de superior de valencià, que hi farem? espere que tot acabe en no-res.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada