València, cultura, història i modernitat. La ciutat de les arts i de les ciències

Ciutat de les Arts i les ciències de València. Esteu convidades a aquest bloc totes les persones respectuoses amb el símptoma aliè, no ofensives ni violentes.

dissabte, de novembre 29, 2014

La veritat

En l'instant en què et vaig penetrar
vaig saber que jo era el port
al que el teu vaixell de dona arribava,
jo era el golf en què els teus navegants fundaven ciutats,
en eixe instant precís vaig saber la veritat:
Tu ets la veritat.

2 comentaris:

  1. En un temps ens va ser dit: "Jo sóc la veritat, el camí i la vida". ¿Cada veritat és, també, camí i vida, o veritat nua?

    ResponElimina
  2. Era una manera de parlar Olga, la veritat que jo expresse ací és el dir el sentit, tot i que la vida no ha de tenir major sentit que el de la vida mateixa.
    La veritat no és la veritat com a sentit, però he volgut donar-li la importància que la meua dona té per a mi, ser la matadora de la meua vida, és a dir, el sentit.

    Una abraçada i gràcies per passar-te Olga.

    Vicent

    ResponElimina