València, cultura, història i modernitat. La ciutat de les arts i de les ciències

Ciutat de les Arts i les ciències de València. Esteu convidades a aquest bloc totes les persones respectuoses amb el símptoma aliè, no ofensives ni violentes.

dimecres, de juny 17, 2015

Escoltem el crit de la Terra i dels pobres

Aquestes són les paraules del Papa, de hui, sí, ja és hora conciutadans, hem d'escoltar el crit de la Terra i el crit dels pobres, l'economia no pot alçar-se com l'única mesuradora de la salut del món, no, no és l'economia la que mou el món sinó el desig, l'amor i el gaudi, la pau en termes generals, si no volem que el món comence a moure's precipitadament cap a la fi i, jo sé que moltes persones ho voldrien, inconscientment ho voldrien, doncs no hi hauria cap refugi nuclear per amagar-se més de dos anys, si no ho volem hem de crear una nova política, una nova manera de veure la realitat, jo sé, perquè ho sé, que les hecatombes naturals les fem nosaltres com a reacció de l'inconscient col·lectiu d'aquells qui pateixen, d'aquells qui moren.
Cal que ens posem les piles, jo sé que no mouré molta gent, no és tampoc la meua intenció, però hem arribat al límit, al límit de la nostra pàtria, més enllà està el precipici, l'abisme. Busch, Obama, 習近平 i, tots els qui em podeu escoltar, s'acabà la broma, comencem a caminar junts o morirem. Afortunadament, jo sé que em sabreu escoltar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada