València, cultura, història i modernitat. La ciutat de les arts i de les ciències

Ciutat de les Arts i les ciències de València. Esteu convidades a aquest bloc totes les persones respectuoses amb el símptoma aliè, no ofensives ni violentes.

dijous, d’octubre 08, 2015

Carta al responsable de Vodafon-Ono

Jo sé que dirigirme a la caterva d'empleats que vostés tenen i que no parlen la mateixa llengua que jo, ni el català-valencià, ni el castellà; és inútil, estan dirigits a contractar, que no a donar de baixa.
Em dirigiré a vosté i li faré una pregunta: Com pot tenir el valor, no el valor, la temeritat de fer el mal durant més de tres mesos seguits a un pobre exclient?
Jo fa més de tres mesos que m'he donat de baixa de la seua "bogeria", i dic"bogeria", perquè tot i que els seus empleats parlaven castellà i jo també amb ells, no m'han entés després de més de tres-centes trucades.
Jo m'he donat de baixa de la seua "companyia"!
Deixen d'enviar-me factures!
Deixen de fer-me trucades perdudes!
Deixen d'inventar-se un deute que només està en els seus cervells de capitalistes sense escrúpols!

I dit tot açò, només em queda dir-los adéu, espere que trigue molt de temps en tornar a caure en un psiquiàtric com aquest.
Tot i amb açò, és una carta a vosté, necessite una explicació i abans de posar-lo en mans d'advocats vull que vosté em done una explicació, estic obert a qualsevol argument, per imversemblant que li puga semblar.
Hui 8-10-15 a les 17'20 hores aproximadament m'han fet la darrera trucada, quan els he explicat perquè també valien els meus diners, he esperat la tan ansiada explicació i quan ha començat m'han tallat la conversa. En fi, que anem a fer, un altre dia serà.
Hui 8-10-15 a les 17'20 hores aproximadament m'han fet la darrera trucada, quan els he explicat perquè també valien els meus diners, que el dia 3 d'agost em vaig donar de baixa i el dia 4 havia tornat el rúter d'un contracte que no vaig acceptar ni validar, doncs em van dir, de quan tenia el rúter a casa, sense validar, que costava 20 € més del que m'havien dit el dia d'abans i que jo no havia acceptat, que havia pagat un mes, l'agost, que no havia consumit, i que al que em negava a pagar era el seu contracte inventat, he esperat la tan ansiada explicació i quan ha començat m'han tallat la conversa. En fi, que anem a fer, un altre dia serà.
Hui, a 20'30 hores m'han tornat a telefonar, no m'han deixat explicar-me, han tallat, novament, com ja han fet sistematicament des de fa tres mesos, dient que els ¿dec? un rebut. Volen que m'enfade? No sé el que volen, però, és o no és de bojos la cosa?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada