València, cultura, història i modernitat. La ciutat de les arts i de les ciències

Ciutat de les Arts i les ciències de València. Esteu convidades a aquest bloc totes les persones respectuoses amb el símptoma aliè, no ofensives ni violentes.

dimarts, d’octubre 20, 2015

Hui he saludat a Mart

Hui he saludat a Mart, molts diuen d'ell que és la depravació, el mal, però no, no hi ha cap déu que no estiga dins de nosaltres, ni cap obra humana que no siguem capaços de sentir, de pensar i de fer. I tot el que està dins de nosaltres acaba per fer-se tangible, sobretot si l'ocultem i l'anihilem.
M'ha dit que lluite per la llengua de mon pare front al llop invasor, m'ha dit que defense aquell llop insadollable front al lleó de les antípodes, al lleó mortal de la ignominia, de l'ambició.
Hui Mart m'ha dictat aquesta carta i mentre l'escric li demane pau al món tot posant el meu puny fermament sobre el meu cor, veritable salut a Mart, déu de déus.
Només venerant-lo podrà calmar la seua essència i ens podrà donar, ell em diu: _Vos podré donar la pau!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada