València, cultura, història i modernitat. La ciutat de les arts i de les ciències

Ciutat de les Arts i les ciències de València. Esteu convidades a aquest bloc totes les persones respectuoses amb el símptoma aliè, no ofensives ni violentes.

diumenge, de novembre 29, 2015

És bo per al sexe tenir llargs períodes de trellat?

La pregunta, per a un racionalista, sembla contestada afirmativament, però no estaria fent sinó enganyant-se, un racionalista fa l'amor amb la seua dona o home i, aquest fet és donat quan hi ha en l'individu una manca de trellat o bogeria, provocada per un conflicte o desequilibri o simplement endògena, és a dir, per un conflicte inherent a la seua personalitat.
Mireu, portava una setmana sense grans sotracs, admetent i paint tot tipus de desavinences, ha estat una setmana, de totes les maneres, econòmicament, social-lingüística i política (és a dir, l'harmonia familiar) d'allò més plaent i, el meu gaudi sexual estava sota mínims, he demanat, en un acte de fe, del que molts dubtaran i fins i tot els causarà hilaritat, he demanat als arbres del parc de prop de casa meua que em donaren una mica d'interés pel sexe i, el primer conflicte que m'ha obert el cos clarament al gaudi ha estat que un blocaire amic no m'ha publicat dos comentaris “trellats” que jo li havia fet.
Cal necessàriament un desencontre amb algú, amb la nostra dona, de tipus econòmic, o de qualsevol tipus, per a què es produïsca el gaudi sexual, no, no es bo tenir llargs períodes de trellat, si el que volem és fer l'amor, això els ho deixe als savis, més interessats en la vida que jo mateix.
Potser si jo haguera de portar un país em caldria que el meu trellat fora inexpugnable, però no si he de viure amb parella i ser, no un savi, sinó un aspirant, amb els meus baixons i pujades, crisis que em fan com sóc, és a dir ningú.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada