València, cultura, història i modernitat. La ciutat de les arts i de les ciències

Ciutat de les Arts i les ciències de València. Esteu convidades a aquest bloc totes les persones respectuoses amb el símptoma aliè, no ofensives ni violentes.

dimecres, de maig 31, 2017

Els medicaments, avarícia i responsabilitat

Saber no se sap sense responsabilitat, en el cas d'una persona del discurs histèric o el manar en el cas d'una persona del discurs de l'amo; no es pot manar matant sense mitjançar cap guerra a cap reu o insubmís a la llei sense rebre les conseqüències; igualment els hòmens del discurs capitalista s'han de fer responsables, i no voldria ser jo qui fera el primer pas, això voldria dir que ja no estaré viu, s'han de fer responsables del seu gaudi, guanyar diners; potser aquells que tenen un límit més laxe siguen els hòmens del discurs de la ciència o universitari, tot i que com a nous amos han de ser també controlats i, els dec quaranta anys de vida, que ha fet possible, també gràcies al discurs capitalista, el producte 789354 segons el codi espanyol de medicaments.
Jo prenc un producte que ha estat deixat de fabricar, el productor era l'empresa Bristol-Myers Squibb S.A.; la seua substitució és tan un salt al buit com que em podria costar la vida, molts han guanyat molts diners de mi i de gent com jo, que el consumia i, si jo necessite aquest medicament en particular sóc com l'indigent al que se li nega l'aigua, en aquest cas és més flagrant perquè són els que el fabriquen i podrien fer-ho si volgueren; tot i que seria igual de cruel.
Així que si jo morira faig responsable a qui corresponga per la seua falta i avarícia i done ja, la meua llicència per a que algun advocat novell o busca-raons puga litigar per mi després de la meua futurible mort, Déu no la vulga, per a demanar responsabilitats pels límits de l'avarícia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada