València, cultura, història i modernitat. La ciutat de les arts i de les ciències

Ciutat de les Arts i les ciències de València. Esteu convidades a aquest bloc totes les persones respectuoses amb el símptoma aliè, no ofensives ni violentes.

divendres, de juny 30, 2017

Sóc catòlic, mascle i políticament independent

Jo mai no m'he definit com “Sóc” des de que escric en la xarxa, sí, i moltes vegades quan vaig entrar en la presó de la identitat en temps jóvens, però arriba un moment en què el teu jutge, tots en tenim, en el meu cas són les dones i els homosexuals, et posen entre l'espasa i la paret, potser no són conscients de l'abast del seu judici, però sé que si no em definisc em mataran, diguem-ne simbòlicament, aquest és l'abast.
I també em definisc per a poder defensar-me dels judicis dels fills, que com diu Freud, els fills s'alien per a matar al pare, que jo sóc i ho he sigut des dels tres anys, quan mon pare em va dir que em defensara per mi mateix carregat de bona intenció, que és el que conta, o com diu Marx amb la lluita de classes, en aquest cas dels homo i de les dones, tot i que sé que tinc com a amiga a la “lesbiana”, que sé que em comprén, ella ho comprén quasi tot.
També sóc valencià i la meua llengua vital i de la que em costaria la vida precindir és la valenciana-catalana-balear, també sóc espanyol i tinc el castellà com a llengua materna, ma mare, extremenya i la qual llengua ha fet possible el meu discurs, patint amb la divisió lingüística entre pare i mare, però només patint es pot arribar a “saber”.
Sóc catòlic, és la religió que professe i que em defineix, i Crist el Déu que venere, a banda de respectar, com diu la Curia que cal fer, a totes les altres religions.
Sóc també mascle, pense que cadascun pot ser el que vol ser si deixa que l'altre “existisca” com vulga, defense el símbol, el fal·lus, com a base simbòlica de la vida, ens al que podem arribar tots, i també em defineix l'amor a mon pare, la meua família, la meua dona i al món; per això vull salvar a homosexuals, folls, jueus, negres, gitanos i altres elements històricament perseguits, salvar-los, junt a tots els altres d'una guerra civil o de sexes.
I políticament sóc independent, amant de la democràcia i de la llibertat d'expressió respectuosa, defense el fal·lus, l'església cristiana i catòlica, els sindicats de classe, la llengua minoritzada i no per això menys volguda de mon pare i iaio, també el castellà, polítiques socials, estic en contra amb trellat de la globalització, dels poders centrats en poques mans, tot i pensar que la realitat sempre navega entre el tots som partícips i la conspiraoia d'uns pocs, en el seu terme just i mig, el centre, i ame, estime, vull, vullc Tot i a tot, fins al que és inestimable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada