València, cultura, història i modernitat. La ciutat de les arts i de les ciències

Ciutat de les Arts i les ciències de València. Esteu convidades a aquest bloc totes les persones respectuoses amb el símptoma aliè, no ofensives ni violentes.

dilluns, de juny 05, 2017

Sóc pentasexual

No, no és que m'enamoren els quatre o cinc discursos humans, em posa el número cinc, sí, el número cinc; i hem preguntareu ¿com és això possible? Amics, no ho sé, el cert és que cada vegada que de xicotet ma mare em regalava un bolígraf de cinc colors, m'esvaïa de joia, intentava penetrar-lo pels seus diminuts raconets, i com que era impossible em rebolcava al meu llit, amb els cinc colors del bolígraf.
Una de les meues gojades més grans era quan en classe de matemàtiques la professora o el professor, tant em feia, perquè jo en ells no m'hi fixava, ens posava a la pissarra una divisió o una equació i eixia el número cinc, no podia contindre el meu gaudi, trempava i m'amagava el tremp, amb la mà i si podia amb el bolígraf de cinc colors per a seguir fruint del gaudi, gairebé infinit que em donava el número, en clarió, de la pissarra.
Però vos ho he de confessar, el dia on més em vaig dissoldre amb la mare natura va ser el dia 13 de Febrer de 1981, en aquell dia uns militars havien fet un colp d'estat i des del govern es decretava l'estat d'excepció, només podien anar pel carrer o aplegar-se quatre persones.
De bon començament açò no em va colpir, però en fer la suma eròtica, vaig pensar, però aleshores el límit està en cinc, i ja va ser l'eclosió, mentre Tejero apuntava als desmanegats i atemorits polítics al parlament jo em desdibuixava i pensava que mai més no tindria l'oportunitat de fer l'amor amb un cinc d'aquesta envergadura, va ser el cim de la meua sexualitat.
Així que hui, vos ho dic, no sóc ni heterosexual, ni homosexual, ni bisexual, ni lesbià, ni transexual, ni hermafrodita, ni trisexual, ni quatrisexual, sóc pentasexual i a molta honra.
Rigueu-vos pentàfobs, però el dia de la nostra honra està a prop, tot lo món es pentasexualitzarà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada