València, cultura, història i modernitat. La ciutat de les arts i de les ciències

Ciutat de les Arts i les ciències de València. Esteu convidades a aquest bloc totes les persones respectuoses amb el símptoma aliè, no ofensives ni violentes.

diumenge, de juliol 02, 2017

Sabria vosté reconéixer un holograma al seu replà?

Hui m'he assabentat, llegint al mur d'un amic un article en què es parlava de que a una parella de vells, probablement matrimoni, els havien llançat del seu pis al centre de Barcelona mitjançant un testaferro sense escrúpols i molta fam, estranger i africà, posant-los el soroll d'un lleó per a atemorir-los i per a què fugiren portats pel seu terror.
Jo em pregunte, semblen ximples aquests vells, no? Imagineu-vos que a nosaltres, amb huitanta anys, el nostre desesper per la mort i la solitud, les malalties de la vellesa i la nostra mateixa vellesa un dia ens alcem del llit, escarransits i neulits i decidim anar a fer les faenes que el nostre home o dona ja no pot fer, degut als seus atxaques, i en eixir al replà, sense esperança ja en temps millors, i sense la llum d'una joventut que ens haguera curat de tot, ens trobem amb un holograma d'un lleó en posició amenaçadora o d'un dogo argentí solt i violent.
Per a aquests vells, que desconeixen la tecnologia, ha estat aquest malson el colofó a la seua vida, un final monstruós i, algú sense cor, capitalista, haurà guanyat diners passant per damunt de les seues vides en vistes a l'especulació immobiliària o turística, tant em fa; hem d'evitar que el discurs capitalista sobrepasse els límits de la cobdícia i fer responsable a qui gose traspassar-los. Pel bé de tots.
El capitalisme ja delira, el discurs capitalista ja delira i no voldria que una volta mort jo i la meua dona sola al món es trobara amb un capitalista sense ànima que li donara l'estocada final.
Per ella i pel món i família ho faig aquest article, com he fet tots els qui el precedeixen, amb la bona voluntat d'un sinthôme, tota de la que en sóc capaç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada